• 7 elementów skutecznej ulotki reklamowej. Czyli na co zwracać uwagę

    Przygotowanie ulotki, która pomoże nam w realizacji naszych celowych biznesowych to zadanie, które tylko w teorii wydaje się proste. Właśnie, dlatego wybraliśmy 7 najważniejszych elementów skutecznej ulotki, na które należy zwrócić uwagę przed rozpoczęciem projektowania. 1. Angażująca treść Podstawową kwestią w procesie tworzenia ulotki online są słowa przy użyciu,...
  • Namiot reklamowy – poznaj jego zalety

    Na pewno niejednokrotnie zastanawiałeś się nad tym, w jaki sposób najlepiej zareklamować towar rozłożony na stoisku handlowym. Odpowiednią propozycją dla Ciebie jest niewątpliwie namiot zadrukowany reklamami. Tego rodzaju namioty kupisz w różnych sklepach internetowych, a także hurtowniach. Czym jednak różnią się takie namioty od banerów czy ulotek reklamowych? Przede...
  • Metody poprawiania konkurencyjności firmy – programy lojalnościowe

    W czasach, kiedy mamy dostęp do wielu usług i produktów z każdej branży, niezwykle trudno jest utrzymać firmę na wysokiej pozycji. Konkurencja może zmiażdżyć w zarodku działalność, która od początku nie obierze odpowiedniej strategii marketingowej swojej marki. Jej celem jest nie tylko pokazanie się klientowi, ale również przekonanie go,...
  • Dlaczego twoja firma powinna mieć bloga – 7 powodów

    Wielu przedsiębiorców ogranicza się do stworzenia strony internetowej. Bardzo często nie jest ona aktualizowana i zawiera suche informacje, jak kontakt i ofertę. Nie przekona ona do niej nowych klientów. Ale zrobi to blog. Firmowy blog to nie to samo, co strona internetowa. Może być integralną częścią tej drugiej, jednak...
  • Wybierz właściwe biuro

    Rozpoczęcie nowej działalności zazwyczaj wiąże się ze znalezieniem odpowiedniego miejsca, w którym znajdowało się będzie biuro firmy. Sprawa z pozoru wygląda na niezbyt skomplikowaną, jednak wielu startujących przedsiębiorców zdążyło na własnej skórze przekonać się, że to jedynie przeczucia bardzo odległe od rzeczywistości. Istnieje wiele aspektów, które należy rozważyć szukając...
  • Aplikacje mobilne zmieniają świat transakcji

    Kilkanaście lat temu telefony komórkowe ograniczały się do dość kosztownych rozmów telefonicznych i wiadomości tekstowych. Z biegiem czasu przeszły niebywałą metamorfozę i są swego rodzaju kombajnami multimedialnymi. Za ich sprawą możemy robić wysokiej jakości zdjęcia, nagrywać filmy i serfować po Internecie. Do kolejnej rewolucji w świecie smartfonów przysłużył się...
  • 3 sposoby wykorzystania social proof do zwiększenia sprzedaży

    Social proof to inaczej dowód społecznego zaufania. Jest to zjawisko psychologiczne, polegające na tym, że ludzie ufają bardziej rzeczom i miejscom sprawdzonym już przez innych. Korzystają z niego tak wielcy gracze w e-commerce jak Groupon, czy Booking.com. Jego elementy można zauważyć też na wielu innych stronach w całej sieci....
  • Agencja reklamowa – dlaczego warto zlecać im promocje?

    Wiele firm nie potrafi przetrwać pierwszego roku swojego funkcjonowania. Dlaczego? Głównie ze względu na nieumiejętność pozyskania nowych klientów. Po prostu brakuje im dobrej promocji, a ich właściciele rzadko decydują się na zwrócenie o pomoc do agencji reklamowych. Za jakie zadania odpowiada agencja reklamowa? Czy agencja reklamowa to firma, która...
  • Trendy ecommerce w 2017 roku

    Branża e-Commerce w 2017 roku przeżywa wzmożony rozwój narzędzi analitycznych, skryptów (w tym sztucznej inteligencji) oraz personalizacji. Sprzedaż internetowa charakteryzuje się bardzo dużą dynamiką i jest zależna od wielu czynników. Poniżej znalazło się kilka podstawowych trendów, które wywarły olbrzymi wpływ na obroty uzyskiwane przez poszczególne sklepy internetowe. Jak można...