• Outsourcing IT – 3 ciekawe aspekty takiego rozwiązania

    Kiedy prowadzi się własną działalność gospodarczą, niejednokrotnie bardzo interesującą opcją z punktu widzenia strategicznego może być powierzenie określonych zadań wyspecjalizowanym firmom zewnętrznym. Pozwala to często na swego rodzaju odciążenie przedsiębiorcy z części obowiązków, co może się nieraz bardzo przydać. Wśród popularnych obecnie rozwiązań wymienić można chociażby outsourcing IT. Zaangażowanie...
  • Jak rozerwać się w jesienne wieczory?

    Z dnia na dzień coraz ciemniej staje się na dworze dlatego też wielu z nas ma problemy z realizacją swojego czasu. Nie wybieramy już rozwiązań dostępnych na świeżym powietrzu, lecz mamy często do dyspozycji własny dom. Jak więc odpowiednio zadbać o swoje dobre samopoczucie w okresie jesiennym? Już tłumaczymy!...
  • Pozycjonowanie strony – najczęstsze błędy

    Branża SEO stale się zmienia, a skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga doświadczenia. Bez fachowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i odpowiednio zaplanowanej strategii pozycjonowania można popełnić wiele błędów, które w najlepszym przypadku nie przyniosą efektów. Niestety, stosując niewłaściwe techniki, można spowodować także, że nasza strona zniknie z listy wyników...
  • 7 elementów skutecznej ulotki reklamowej. Czyli na co zwracać uwagę

    Przygotowanie ulotki, która pomoże nam w realizacji naszych celowych biznesowych to zadanie, które tylko w teorii wydaje się proste. Właśnie, dlatego wybraliśmy 7 najważniejszych elementów skutecznej ulotki, na które należy zwrócić uwagę przed rozpoczęciem projektowania. 1. Angażująca treść Podstawową kwestią w procesie tworzenia ulotki online są słowa przy użyciu,...
  • Namiot reklamowy – poznaj jego zalety

    Na pewno niejednokrotnie zastanawiałeś się nad tym, w jaki sposób najlepiej zareklamować towar rozłożony na stoisku handlowym. Odpowiednią propozycją dla Ciebie jest niewątpliwie namiot zadrukowany reklamami. Tego rodzaju namioty kupisz w różnych sklepach internetowych, a także hurtowniach. Czym jednak różnią się takie namioty od banerów czy ulotek reklamowych? Przede...
  • Metody poprawiania konkurencyjności firmy – programy lojalnościowe

    W czasach, kiedy mamy dostęp do wielu usług i produktów z każdej branży, niezwykle trudno jest utrzymać firmę na wysokiej pozycji. Konkurencja może zmiażdżyć w zarodku działalność, która od początku nie obierze odpowiedniej strategii marketingowej swojej marki. Jej celem jest nie tylko pokazanie się klientowi, ale również przekonanie go,...
  • Dlaczego twoja firma powinna mieć bloga – 7 powodów

    Wielu przedsiębiorców ogranicza się do stworzenia strony internetowej. Bardzo często nie jest ona aktualizowana i zawiera suche informacje, jak kontakt i ofertę. Nie przekona ona do niej nowych klientów. Ale zrobi to blog. Firmowy blog to nie to samo, co strona internetowa. Może być integralną częścią tej drugiej, jednak...
  • Wybierz właściwe biuro

    Rozpoczęcie nowej działalności zazwyczaj wiąże się ze znalezieniem odpowiedniego miejsca, w którym znajdowało się będzie biuro firmy. Sprawa z pozoru wygląda na niezbyt skomplikowaną, jednak wielu startujących przedsiębiorców zdążyło na własnej skórze przekonać się, że to jedynie przeczucia bardzo odległe od rzeczywistości. Istnieje wiele aspektów, które należy rozważyć szukając...
  • Aplikacje mobilne zmieniają świat transakcji

    Kilkanaście lat temu telefony komórkowe ograniczały się do dość kosztownych rozmów telefonicznych i wiadomości tekstowych. Z biegiem czasu przeszły niebywałą metamorfozę i są swego rodzaju kombajnami multimedialnymi. Za ich sprawą możemy robić wysokiej jakości zdjęcia, nagrywać filmy i serfować po Internecie. Do kolejnej rewolucji w świecie smartfonów przysłużył się...