• Kreacja reklamowa – ABC skutecznych działań promocyjnych

    Kreacja reklamowa to nic innego jak ciekawy pomysł na kampanię. Oczywiście wymyślenie jej nie należy do najprostszych zadań. Zazwyczaj wymaga ona spotkania sporej grupy osób, grafików, copywriterów i account managerów. Każdy z nich ma nieco inne zadanie, jednak wspólny cel – stworzyć niepowtarzalną i skuteczną kampanię. Oryginalność przede wszystkim...
  • 5 sposobów na obniżenie kosztów kampanii Google Ads

    Miarą efektywności kampanii w Google Ads jest nie tylko liczba pozyskanych leadów, ale także ich koszt. Przystępując do rozpoczęcia działań reklamowych konieczne jest ustalenie z klientem szczegółów kampanii i określenie prezencyjnych celów, w tym osiągniecia możliwych KPI. Głównym dążeniem mogą być leady ofertowe, zwiększenie ilości zakupów lub cel wizerunkowy....
  • Filmy z drona – czy warto zainwestować w film promocyjny?

    W dobie rosnącej popularności filmów promocyjnych i reklamowych realizowanych z użyciem dronów – warto zastanowić się, jakie pozytywy dla całego przedsięwzięcia niesie ze sobą inwestycja w ujęcia z powietrza. Jak mądrze wykorzystać sekwencje z drona do celów promocyjnych? Komu powierzyć realizację filmu reklamowego? Filmy z drona – sprawdzone narzędzie...
  • Reklama zewnętrzna – rozwiązania sprawdzone a niestandardowe

    Wyróżnij się albo zamknij biznes – to coraz częściej pojawiają się wśród przedsiębiorców maksyma prezentująca jak bardzo zmienił się rynek reklamowy na przestrzeni ostatnich lat. To, co jeszcze trzy, cztery lata wcześniej gwarantowało sukces w obecnych czasach może być nietrafioną inwestycją. Masowy zalew reklam, szczególnie niskobudżetowych banerów reklamowych, ulotek,...
  • 4 rzeczy, które sprawiają, że reklamy chce się oglądać

    Co sprawia, że jedne reklamy przyciągają uwagę widza i pozostają w jego świadomości na długo? Na inne natomiast patrzymy na tyle bezrefleksyjnie, że tuż po ich obejrzeniu nie jesteśmy w stanie nawet powiedzieć, o czym były? Są 4 składniki, których obecność (lub ich brak)  o tym decyduje. Emocje Z...
  • Adrian Kołodziej – 5 Wskazówek Reklamowych.

    Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacany konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga tworzyć treści reklamowe, które sprzedają. Oto 5 zasad jakimi należy się kierować tworząc rentowne kampanie reklamowe. Lepsza brzydka reklama niż przeciętna. Nie trzeba inwestować pieniędzy w grafika, aby przygotował skuteczny baner. Brzydka reklama przynajmniej wyróżni się...
  • adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej

    Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje adblast. Innowacyjna platforma debiutuje na polskim rynku od października tego roku. adblast jest projektem warszawskiego domu mediowego Infinity Media....
  • Jak reklamować firmę w mediach społecznościowych?

    Popularność portali społecznościowych nieustannie rośnie. Początkowo konta zakładali zwykli ludzie, którzy chcieli się kontaktować ze znajomymi lub poznawać ludzi z całego świata. Z biegiem czasu stały się świetnym miejscem dla przedsiębiorców. W jaki sposób firmy wykorzystują social media? Czy rzeczywiście okazują się pomocne w działaniach marketingowych? Na wstępie należy...
  • Poniedziałki i wtorki najlepsze na reklamę

    Internauci najchętniej klikają w reklamy emitowane w weekendy, ale to kliknięcia w bannery wyświetlane w dni robocze najczęściej kończą się zakupem – wynika z analizy kampanii realizowanych przez RTB House na 30 rynkach. Zebrano dane z 450 kampanii reklamowych prowadzonych w modelu RTB – technologii umożliwiającej kupno i sprzedaż...