• Czym jest czarny PR?

    Czarny PR to pojęcie powszechnie stosowane przy okazji działań marketingowych, które mają za zadanie kogoś oczernić i postawić go w złym świetle. PR może oczywiście być pozytywny wizerunkowo, jak i negatywny. Na ten przykład, jeżeli jakaś znana osoba, zostanie przyłapana na wspieraniu jakiejś mało etycznej działalności, jak wykorzystywanie dzieci...
  • Wystrzałowy PR

    Sztuczne ognie nie tracą na popularności – taki wniosek płynie z liczby pokazów pirotechnicznych organizowanych na różnego rodzaju wydarzeniach, imprezach, uroczystościach i eventach firmowych. Nawet na szczeblu międzynarodowym pokazy sztucznych ogni są ważnym elementem walki o uwagę gości. Pokazy pirotechniczne to niewątpliwie show z tradycjami. Wynalezienie sztucznych ogni przypisuje...
  • Co trzecia strona spowalnia polski internet

    Blink.pl przeprowadził analizę blisko 3 tysięcy polskich stron. Okazało się, że 20 proc. z nich nie miało włączonej kompresji, 31 proc. było przeładowanych grafikami, a 5 proc. korzystało z kiepskiej jakości hostingu. 1 sekunda za długo. Wg badania Aberdeen Group tyle wystarczy, by stracić 11 proc. odsłon, 7 proc....
  • Dlaczego firma powinna zainwestować w reklamę internetową?

    O ogromnych korzyściach płynących z dobrej reklamy nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Każdy bowiem zdaje sobie sprawę, że dzięki niej może osiągnąć naprawdę wiele. Nie tylko uzyskać rozgłos w okolicy, ale również wiernych klientów, pozycję rynkową oraz zdecydowanie większe przychody. Należy jednak pamiętać, że to nie jest wcale takie...
  • Dlaczego artykuły sponsorowane są tak popularne?

    Wybór dobrej i efektywnej reklamy to dla przedsiębiorcy bardzo trudne zadanie. Musi zdecydować, jak chce promować swoją działalność oraz jakich metod użyje, aby osiągnąć zamierzony efekt. Obecnie do dyspozycji jest wiele atrakcyjnych i naprawdę skutecznych rozwiązań, które wyróżniają się kreatywnością oraz przystępną ceną. Warto jednak podkreślić, że tradycyjne billboardy,...
  • Na czym polega content marketing?

                Dotychczas reklama miała przekazywać konkretne treści, ale nie wywoływała praktycznie żadnych spektakularnych reakcji (np. zachwyt, uznanie dla kreatywności, znaczny przypływ zysków, większe zainteresowanie usługami). Była podstawowym narzędziem dla początkujących przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy szukali niszy na rynku i nietypowych klientów. Okazuje się jednak, że w klasycznej formie...
  • Czym jest marketing internetowy?

     Od dawna Internet to podstawowe źródło informacji dla wielu osób, okno na świat, pomoc w codziennym funkcjonowaniu (opłacanie rachunków, zakupy online) oraz ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Okazuje się, że dla początkujących przedsiębiorców to także idealne miejsce na reklamę działalności gospodarczej oraz proponowanie swoich usług. Dotychczas wystarczyło stworzyć stronę...