• Co należy wiedzieć przenosząc sklep na platformę Magento?

    Istnieje szereg korzyści, jakie zapewnia przeniesienie sklepu na Magento, jednak żeby móc w pełni się z nich cieszyć, warto wcześniej zapoznać się ze specyfiką działania tego systemu. Co więcej, należy pamiętać że sam wybór platformy to jeden ze składników przyszłego sukcesu, do których zaliczyć należy także np. optymalizację witryny...
  • Sektor dostaw i e-commerce w Polsce

    Dynamiczny wzrost sprzedaży internetowej, spowodowany między innymi dostępem do bankowości elektronicznej, wpłynął na rozkwit innych branż, w tym sektora dostaw. Bez szybkich i tanich dostaw, sklepy internetowe nie miałyby racji bytu. Kowalski w sieci… na zakupach Z raportu Gemius dla e-Commerce Polska, przeprowadzonego w kwietniu 2015 roku, wynika, że...
  • 7 grzechów głównych e-sklepów

    Odpowiedni asortyment i skuteczny marketing to główne czynniki decydujące o sukcesie sklepów internetowych. Jednakże samo odwiedzenie witryny przez użytkownika to nie wszystko. By skutecznie zachęcić go do pozostania na stronie, a w efekcie tego – dokonania zakupu, trzeba zadbać o kilka ważnych elementów. Pomimo spowolnienia gospodarczego, biznes skupiony wokół...
  • Jak internauci postrzegają e-handel?

    Kim jest polski e-klient, czym się kieruje przy wyborze e-sklepu, a co go zniechęca do e-zakupów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w najnowszym raporcie o rynku e-handlu w Polsce przygotowanym przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska.  Raport jest już dostępny stronach www.gemius.pl i www.ecommercepolska.pl. Jak...
  • Prowadzisz e-sklep i nie wiesz czym jest analityka internetowa?

    Kluczem każdej efektywnej sprzedaży jest znajomość klienta, jego potrzeb, oczekiwań i możliwości. Analiza internetowa pozwala zdobyć tę wiedzę, a w efekcie – podejmować trafne decyzje biznesowe nastawione na wzrost wyników finansowych. Sprawdź, jak wykorzystać te narzędzia, by zoptymalizować procesy zakupowe, a w efekcie – zarabiać więcej! Zweryfikuj poprawność Google...
  • Wszystko o content marketingu

    W dzisiejszych czasach reklama to podstawa funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa oraz okazja do pozyskania potrzebnych przychodów. Kiedyś mawiano, że firma musi obronić się proponowanymi usługami lub produktami. Niepotrzebny jest rozgłos, bo to klienci wypromują działalność i zapewnią zwiększone zainteresowanie. Okazuje się jednak, że ogromna konkurencja, duży wybór i trudności ekonomiczne...