Adrian Kołodziej – 5 Wskazówek Reklamowych.

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacany konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga tworzyć treści reklamowe, które sprzedają. Oto 5 zasad jakimi należy się kierować tworząc rentowne kampanie reklamowe....

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacany konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga tworzyć treści reklamowe, które sprzedają. Oto 5 zasad jakimi należy się kierować tworząc rentowne kampanie reklamowe.

  1. Lepsza brzydka reklama niż przeciętna.

Nie trzeba inwestować pieniędzy w grafika, aby przygotował skuteczny baner. Brzydka reklama przynajmniej wyróżni się na tle podobnych do siebie. Adrian Kołodziej uważa, że dobra reklama nie zlewa się z serwisem. Idealnym przykładem złej reklamy jest niebieska reklama na facebooku. Tło facebooka jest niebieskie więc reklama będzie miała niższy CTR niż gdyby była żółta.

  1. Zanim wydasz budżet przeprowadź testy.

Z tej samej ilości pieniędzy możesz mieć nawet 10 razy więcej klientów. Równie dobrze możesz nie mieć żadnych klientów. Celem reklamy nie jest wydanie budżetu, a zdobycie klienta. Dlatego testuj na małych budżetach, a gdy będziesz mieć wyniki odkręć kurki. Przetestuj swoje strony docelowe, treści reklam, szablony oraz ofertę.

  1. Prowadź statystyki.

Bez wyników nie jesteś w stanie ulepszyć aktualnych kampanii reklamowych. Musisz zacząć śledzić wyniki. Jeśli kupuje 1 osoba na 100, sprawdź jak zmienią się dane, gdy zmienisz nagłówek oferty. Swoją drogą nagłówek oferty odpowiada w 80% za skuteczność oferty. Jednak niczego nie ulepszysz, gdy nie masz danych. Adrian Kołodziej uważa, że nie ma złych danych. Są tylko wyniki do pracy i analizy. Rzadko kiedy kampania jest rentowna od samego początku.

  1. Zanim przygotujesz kampanię przeprowadź badania.

Większość osób nie wie co napisać w reklamie i ofercie, aby przekonać klienta. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Nie przeprowadza zwiadu rynkowego. Czy wiesz czego pragną klienci? Co nie pozwala im spać w nocy? Jakie produkty i usługi cenią? Za co je cenią? Jakimi słowami opisują swój problem? Mając dane wiesz co napisać w reklamie i ofercie, aby przekonać klienta do zakupu.

  1. Stosuj followup.

Kiedy klient zapyta o ofertę albo zamówi bezpłatny raport nie odpuszczaj. Warto skontaktować się z klientem kilkukrotnie. Mało kto podejmuje decyzje za pierwszym razem. Wstępna odmowa jest tylko wstępna. 90% pieniędzy marnujesz, bo nie stosujesz followup (czyli sekwencji przypominającej).

Tutaj masz 5 podstawowych zasad marketingu. Adrian Kołodziej publikuje swoje materiały na swoim blogu o marketingu. Przeczytaj resztę artykułów Adriana Kołodziej.

Kategorie
Reklama internetowa
Brak komentarzy

Zostaw komenarz

*

*

Podobne wpisy